Главная В избранное Версия для печати

О подарках:



Жінці автомобіль у подарунок!

За що ви, дівчата, машину любите?

ОПИТУВАННЯ

Чи то анекдот, чи то бувальщина. Новий російська привів даму серця в автосалон. Перед нею в'ється продавець, расхвалівая виставлені моделі:

- Рекомендую: турбонаддуву, високі швидкісні якості, дискові гальма на всіх колесах, антиблокувальна система ...

Дама отмахнулись від нього, як від мухи, і пальчиком вказує супутнику: "Мені вон ту, голубенькую !..".

За що ви, дівчата, машину любите? Принадність яка емірату. Але і продавець не семи пядей во лбу: виклав перед жінкою козирі, на мужика розраховані. Втім, звідки йому знати жіночі смаки та вподобання? Вон автоконструктор наші до сих пір їх не знають і знати не хочуть. За що їм від нас, чоловіків, окреме спасибі. Якщо хочеш, щоб дружина забирала у тебе ключ запалювання якомога рідше, купи "нашемарку "!..

Сміх сміхом, а все ж таки дуже цікаво, що жінкам важливо в автомобілі. Ми попросили читачок оцінити його споживчі властивості (ЗР, 2002, № 9). Аналогічний опитування провела Віка Юркова, ведуча клубу "Автомама" інтернет-сайту mama.ru. Властивості оцінювалися за 4-бальною шкалою (4 бали - винятково важливе, 3 - дуже важливе, 2 - важливе, 1 - малих).

Отже, що нашу жінку залучає в автомобілі больше всего? Тільки недоброзичливці можуть припустити, що найголовніше для представниць прекрасної статі - зовнішній вигляд. Той, хто знайомий з закордонними дослідженнями на цю тему, скаже: автомобілісткі-іностранкі на перше місце ставлять безпеку. Як з'ясувалося, росіянки за своєю розсудливості не відрізняються від своїх західних колег.

Надійшло більше 600 відповідей. Вищий середній бал - 3,86 - набрала безпеку. І отримала б усі 4, якби не група дівчат, недооцінили в силу юного оптимізму і відсутності дітей цей фактор. Далі у вузькому діапазоні від 3,05 до 2,90 розташувалися легкість керування, якість вентиляції та опалення, зручність сидінь і економічність.

Ці властивості автомобіля теж можна побічно віднести до безпеки. Природно, у добре керованої машини, в якій водій комфортно себе відчуває, менше шансів потрапити в аварію. Ну, а економічність ... Мабуть, поширену думку сильної статі про дамській расточітельності - не більш ніж міф.

Потужність та максимальну швидкість, як і слід було очікувати, жінки оцінили порівняно невисока - у 2,02 бали. А швидкість розгону і того нижче - у 1,95. Цікаво, що всього 1,92 бали отримав обсяг багажника, якому європейські дами надають дуже важливе значення. Причина, ймовірно, в тому, що на Заході машина служить альтернативою поезду - на ній частіше, ніж у нас, їздять з солідним багажем на великі відстані. Місткий багажник там необхідний і при поїздках в супермаркет за продуктами на всю тиждень.

Форма кузова потягнуло на 1,89 бали, а його колір - на 1,80 (так що героїня анекдота, на щастя, нетиповими). Для більшості жінок колір кузова важливіше оздоблення салону (1,55). "Якщо порівняти кузов з верхньою одягом, то оздоблення салону лише підкладка", - пояснила одна з опитаних.

Ех, все-таки дамські початок дало про себе знати! Хоча, якщо поглянути на цю милу примха об'єктивно - не так вже сильно автомобілісткі цікавляться дизайнерськими штучками. Оцінка їх - між "малих" і "важливо". До речі, треба ще подивитися, як ставляться до цих якостей автомобіля чоловіки.

Оцінки екологічності (чистота вихлопу) коливалися від "малих" до "винятково важлива". Середній бал виявився невисоким - 1,7. Але втішно, що у жінок до 30 років він значно вище: 2,65. Невже "екологічне виховання нового покоління" - не порожній звук? Спробуємо в це повірити ...

ДО РЕЧІ

Від Вікі Юрков ми дізналися про цікавий спосіб торгуватися з дилером, отриманому по Інтернету з Австралії. В автосалон приходить пара. Грамотний дилер впевнений, що з чоловіком треба говорити про технічні характеристики, а з жінкою - про зовнішній вигляд. Вони ж, змовою, міняються ролями. Чоловік (наприклад): "Та нічого я не сенсу у вашій компресії, а ось чому дзеркальце без підсвічування?". Його супутниця: "Що ви мені про килимки! Ви краще скажіть, яка компресія в циліндрах!". У цій ситуації у дилера нібито виникає почуття провини перед клієнтами, і він дає максимальну знижку. Вика пропонує бажаючим випробувати цей метод в наших умовах.

Главная   • О подарках   • Открытки   • Сувениры   • Украшения   • Контакты  
В бане все равны. Начальство моется в сауне.
2009 © Красивые подарки