Главная В избранное Версия для печати

О подарках:



Психологія подарунка

Задоволення дарувати нітрохи не менше, ніж радість від отримання подарунка. Ми все це любимо, але, виявляється, робимо по-різному - залежно від того, до якого психологічного типу ставимося.

Кожної людини можна визначити як інтроверта і екстраверта, можна як холерики, сангвініка, флегматик і меланхоліки. Але є й інша градація, ще більш підходить до теорії та практиці подарунка: кінестетікі - ті, хто сприймає світ "на дотик", візуали - для них головне - зорове сприйняття, аудіали - їм важливо чути оточуючих, Дискрет - люди - "равлики" , які намагаються відгородитися від світу і дігета -

лы - комбінують в собі сприйняття вище перерахованих груп.

1) Найбільш поширений тип людини - кінестетікі (40% населення).

Психологи стверджують, що розпізнати їх легко: жести цих людей спрямовані до себе.

Під час спілкування вони можуть не дивитися на співрозмовника, але будуть постійно торкатися його рукою. Їм здається, що таким чином вони контролюють увагу до себе.

Зазвичай кінестетікі - дуже ласкаві і чуйно люди, відмінні чоловіки, жінки та надійні друзі.

У прояві почуттів вони відкриті, 70% кінестетіков - екстраверт.

Ідеальні подарунки кінестетікам - теплі речі, у прямому і переносному сенсі цього слова: светр (особливо, якщо Ви самі його зв'яжете), тортик (домашнього приготування), свічка в дерев'яному або керамічної свічник або світильник у теплих червоно-жовтих тонах.

Небажані подарунки: рукавички - вони блокують зв'язок зі світом і з Вами; картини - займають увагу власників лише на кілька хвилин; все, що зроблено з заліза та інших холодних металів.

2) Візуали також досить поширена група - їх 30%. Для цих людей головний контакт зі світом - зоровий. Візуал дивиться співрозмовнику в очі і вимагає від нього того ж. Він упевнений, що його слухають тільки тоді, коли на нього дивляться.

Візуали не терпить дотиків і тим більше обіймів, а також всього, що порушує їх особисте простір.

Часто вони здаються зарозумілості снобом, хоча це не завжди так.

Люди цього типу - великі поціновувачі мистецтва, тому річ для них повинна бути перш за все красивою та вишуканої; практична користь від неї менше оценіма візуалом.

У подарунок такій людині краще вибирати "авторську" роботу - по-справжньому редкую, ексклюзивну річ.

Сподобається візуалу, до речі, також фотоапарат та інші фотопрінадлежності.

3) Дискрет складають лише 20% населення. Важкий, повністю закритий тип людей з певними комплексами. Вони бояться спілкування і підсвідомо розривають свої зв'язки зі світом.

З цього типу людей виходять великі шахісти і вчені-дослідники. Вони зібрані і точні, але вкрай чутливі.

Терпіти не можуть, коли в розмові порушується їх особисте життя, вони підвищеної емоційні й болісно раніми.

Їх може образити подарунком особистого властивості, таким як, наприклад, парфуми чи бритва. Також не варто дарувати їм телефон, пейджер і т.п.

Краще преподнес цукерки та фрукти, альбоми з мистецтва чи матеріали для рукоділля.

4) І нарешті, найбільш рідкісний тип людини - аудіали (10%). Як зрозуміло з назви, аудіали сприймають світ в основному на слух. Представники цієї групи мають дивно гострим слухом і чудовою пам'яттю. Вони прекрасні слухачі, запам'ятовуючі найдрібніші деталі розповіді, але ображаються, якщо їх перебивають.

З людей цього типу виходять талановиті музиканти та педагоги.

Зрозуміло, найкращий подарунок аудіалу - диски з улюбленою музикою або механізми для її прослуховування: плеєр, магнітофон, музичний центр, радіоприймач.

А ось відеокасети або будильник їм дарувати не варто.

Цікаво дослідження французького культуролога Марселя Мосс "Есе про дар". На його думку, подарунок представляє собою не власне річ, а радше самої людини, що його підносить. То є дар зберігає в собі частку суті дарувальника, його сакральної сили.

І тому це "не безкорисливе самозречення, а жест експансії", поширення людини за власні "особисті" межі.

Принести подарунок - значить передати частину свого "Я".

Зв'язок через подарунки у всіх культурах - це матеріальне вираження зв'язку душ.

І про це треба пам'ятати!

Главная   • О подарках   • Открытки   • Сувениры   • Украшения   • Контакты  
Будь великодушен - прости подчинённым свои ошибки.
2009 © Красивые подарки