Главная В избранное Версия для печати

О подарках:



Найкраще та цінне - безкоштовно!

Подарунок

НІЧОГО не радує сильніше, ніж безкорисливе захоплення нами інших людей. Законний знак такого захоплення - подарунки. Подарунок - це маленький подвиг в ім'я любові. Як сама любов, подарунок є незаплановане добавкою до обов'язкового. Це просто так, це безкоштовно, задарма.

Найцінніша - безкоштовно Вообще все найкраще, все найцінніше ми отримуємо безкоштовно. Те, за що доводиться платити, завжди друга сорт, сурогат, фальшивки, імітації. Дивіться, життя - безкоштовно, похорони - за гроші. Повітря безкоштовно, горілка за гроші. Здоров'я безкоштовно, лікування за гроші. Любов безкоштовно, публічний будинок тільки за гроші.

Дарувати, як і любить, - це інстинкт. Цього хочеться. Але чому ж те, що повинна за визначенням радувати обидві сторони - і дарувальника, і одержувача, - іноді перетворюється в тоскно соціальну повинність, в смуток дає і жалю про даремно витрачені кошти? Кому в передсвяткові дні доводилося давіться в тупой натовпі перед прилавками з ритуальною дребедень, зрозуміє, про що я говорю. Як же це виходить і як це можна виправити? Спробуємо розібратися.

Для початку навчимося відрізняти чистих від нечистих і насторожило по відношенню до тих випадків, коли під виглядом подарунка підсовують те, що подарунком зовсім не є.

Бійтеся паучков, дари приносять

КОЛИ ДВА сексуально активних купця пригощають гімназістку в модному ресторані, це не подарунок, це передоплата. За даровая частуванням вгадується очікування його компенсації протилежною стороною. Вона їм стає должна. Це краще зрозуміти відразу, щоб потім не ображатися, коли справа дійде до більш відвертих інвестицій.

Чиновники, будьте пильні! Наполегливо оволодівають умінням відрізняти подарунок від підкупу (підкопи) під вашу незалежність. Кредит під виглядом подарунка - поширений фокус. Кредит доведеться відшкодовувати. Кредит - не подарунок. Отож, не вподобляйтеся наївним гімназісткам, щоб не розділити їх участь, образи і розчарування.

Не можна вимагали подарунки. Тобто можна, і ми знаємо, як це робиться. Але тільки в цьому випадку подарунок втрачає свою чарівну силу. Це вже не подарунок. Це податок. Навіщо ж перетворювати потенційного натхненням дарувальника в похмурі платника податків? Зібравши податки, можна заскучать.

Подарунок може заподіяти одержувачу багато клопоту. Коли, не запитати, вам дарують живого кошеня, або підручник іспанської мови, або панчохи до середини стегна, - фактично це спроба маніпулювання вами під виглядом подарунка. Такі подарунки як би кажуть: будь такою, як я хочу. А хороший подарунок повинен говорити: моя любов - це твоя свобода. У цьому сенсі неперевершеними є вибрані з безкорисливою любов'ю анонімні подарунки.

Кожному - своє

дарувати треба не те, що любите ви, а те, що любить той, кого ви любите. Безглуздо йти до дівчини, несучи в подарунок пляшку, яку ви самі ж і вип'єте. Пам'ятайте, справжній подарунок - це маленький подвиг, присвячуємо обраниці. Тому "непотрібні" квіти в подарунок жінці діють на її уяву і душу сильніше, ніж корисний Міксер або каструля за ту ж ціну.

НЕ даруєте необхідного, не даруєте незначімого. Гарний подарунок не тільки радує, але й дивує. Вибираючи подарунок, враховуйте менталітет і особистісні прагнення одержувача. Грубо кажучи, "дітям - морозиво, бабі - квіти, і дивись, не переплутав!" Повежлівее, хоча все одно грубо, можна визначитися приблизно так. Дитині треба дарувати іграшки. Жінці - прикраси. Чоловіку - інструменти (від слюсарських до інструментів влади). Перепутиванія додайте за смаком, але в міру.

Усі свята, окрім Нового року, дня народження, - це маркетингові вигадки, торгашескіе виверти. Сенс Дня святого Валентина в ударної распродаже декількох сотень мільйонів поштових листівок. Починаючи удосконалюватися в мистецтві дарування, непогано було б звільнити природний і спонтанно виникає бажання дарувати від прив'язки до дат календаря і хитрощах торговців. Закохані не потребують Дня святого Маркетингу, щоб висловити один одному свої почуття. Чоловіки захоплюються жінками не тільки у зв'язку з ініціативою Клари Цеткін насчет Восьмого березня. Дайте ж своєї особистості простір для вільного прояви почуттів. Даруйте, коли дарується, а не коли велить календар, профспілка або реклама затоварівшейся парфумерної фірми. Даруйте від серця, а не від гуманно.

І тоді сутолока і туга передсвяткових розпродажів НЕ порушаться в вас високу симетрії радості дару.

Главная   • О подарках   • Открытки   • Сувениры   • Украшения   • Контакты  
Если вас наказали ни за что - радуйтесь: вы ни в чём не виноваты.
2009 © Красивые подарки