Главная В избранное Версия для печати

О подарках:



Подарунки, вибір подарунка

Подарунок

Скільки щоденників потрібно людині? Що робити з попільнички некурящому? Якщо ви ніколи не задавалися подібними питаннями при виборі подарунків колегам або діловим партнерам, значить, вам варто з великою увагою ставитися до бізнес-сувеніром. Адже це не просто черговий презент, а рекламний носій, складова частина іміджу компанії і показник рівня її корпоративної культури.

Подарок В похмурі радянські часи будь-який більш-менш ділову подарунок у стінах установи прирівнювався до хабарі і вважався чем-то не дуже пристойним. Однак свята все одно траплялися і робити подарунки колегам і начальству так чи інакше доводилося. Тому в ходу були вітальні адреси, різні пам'ятні медалі та значки, в кращому випадку настінні календарі та прес-пап'є. Більш цінні речі преподносилась в приватної атмосфері. Відкрито демонструвати подарунки, отримані "по службі", могли тільки партійні лідери. Чого тільки не було в їхніх колекціях: і килими, і посуд, і зброя, і коштовності, і автомобілі.

Сьогодні подарунки "у справі" повністю реабілітований і вийшли з тіні. Обдаровує товаришів по службі, партнерів, конкурентів з приводу і без приводу стало гарним тоном. Але виявилося, що це не так просто, оскільки існує ціла культура ділових подарунків та справжня індустрія бізнес-сувенірів.

Знак розташування

Індустрія рекламних сувенірів зародилася в США в 1845 році. Саме тоді один з комівояжерів доклав до своєї візитці кишеньковий календар. До 1900 року в якості рекламних сувенірів використовували кінські попони, тенти для автофургонів, дерев'яні щіпи для вимірювання рівня бензину. Ряд сувенірів того періоду використовується і зараз - лінійки, олівці, блокноти, папки. До речі, сьогодні в США на бізнес-сувеніри витрачають більш ніж $ 11 млрд на рік.

Взагалі, до бізнес-сувенірами можна віднести будь-які подарунки, предмети побуту, офісні та ділові аксесуари, що несуть на собі логотип фірми чи іншу рекламну інформацію. Умовно їх можна розділити на три групи.

Перша група - це поліграфічна продукція: настінні, настільні та кишенькові календарі, блокноти, планінги, плакати, щоденники, блоки для записів і т.п. Це вироби для обміну люб'язностями на переговорах або зустрічах. В залежності від вартості онімогут служить для роздачі на виставці чи презентації, входить в подарунковий набір до свята разом з іншими презентами. Друга - вироби з надпечаткой. Це, як правило, недорогі дрібниці - ручки, запальнички, кружки, откривалкі, брелоки, іграшки з логотипом або іншою інформацією про компанію. Такі речі зазвичай дарують на презентаціях, виставках, промоушн-акціях. Їх можна подарувати діловим партнерам або своїм співробітникам середньої та нижчої ланки.

І нарешті, ділові презенти та подарунки для VIP-персон. Ця група включає в себе, мабуть, найбільш цікаві, часом навіть незвичайні, предмети. Шкіряні папки та портфелі, дорогі настільні приналежності, що використовуються в роботі або просто є прикрасою офісу, годинники, портсигар, картини. Цей ряд може бути продовжений в залежності від вашої фантазії. Єдина умова - товар повинен бути штучним. Іноді такі подарунки замовляються в єдиному екземплярі і для конкретної людини. Сфера їх застосування суворо обмежена, оскільки коштують вони дорого і підносить тільки з особливих випадках.

презенти зі змістом

Будь-який подарунок гарний настільки, наскільки він продуманий, підходить до ситуації і несе в собі певний сенс. Психологи вважають, що реклама на сувенірах зазвичай позитивно сприймається оточуючими, не викликає подразнення і має більшу тривалість дії. Такі предмети використовуються для охоплення заздалегідь визначеної аудиторії, служать знаками розташування, привертають увагу та цінні як спогади. Найчастіше яскравий образ (фірмова символіка або логотип компанії), відображений на бізнес-аксесуар, буває набагато ефективніше рекламних листівок, буклетів і плакатів. Крім того, сам факт дарування та отримання подарунків викликає позитивні емоції і сприяє створенню сприятливої атмосфери для ділового спілкування.

Крім рекламних функцій сувеніри допомагають формувати імідж компанії. Значки, футболки, кепки з фірмовою символікою відразу впадають в очі і відносять людини до певної корпорації, партії або іншої організації, говорять про його положення в суспільстві, перевагах або симпатіях.

Асоціація російських банків (АРБ) провеле опитування на тему "Наскільки важливим елементом корпоративного стилю є сувенірна продукція". Половина опитаних менеджерів відповіла, що вона представляється їм дуже важливою частиною корпоративного стилю, а ще 42% назвали її важливим елементом. Скоріше не важливою вважають роль бізнес-сувенірів лише 8% опитаних.

Використання рядовими співробітниками аксесуарів з фірмовою символікою говорить багато про що. Це створює образ злагодженого колективу, піднімає корпоративний дух, викликає довіру у клієнтів і партнерів. Природно, співробітники повинні самі захотіти користуватися ручками та блокноти з логотипом своєї фірми. А для цього потрібно, щоб ці аксесуари були продуманими, небанальнимі, корисними в роботі.

Непроста штучка

Зазвичай замовлення сувенірів пристосовується до будь-якої події: Нового року, ювілею фірми, презентації, виставки. Однак це не означає, що вибір повинен відбуватися в авральному порядку. Очевидно, що якщо ви вирішите замовити тижневики за два тижні до кінця року, то доведеться задовольнятися тими квітами і форматами, які залишаться від замовлень інших, більш расторопних фірм. Або ж отримати свої тижневики в лютому, коли вони будуть вже зовсім не актуальні.

Фахівці з реклами та зв'язків з громадськістю російських банків і страхових компаній виділили наступні критерії вибору фірми для виготовлення сувенірної продукції. Самую большую роль для респондентів відіграє якість послуг - 35%. Цінова політика фірми також є важливим критерієм, вважає 21% респондентів. 14% працюють тільки з постійними партнерами, і для такого ж числа респондентів ключовим критерієм вибору є ділова репутація компанії. Для 10% самим важливим здається діапазон послуг, що надаються. Що залишилися 2% спираються на рекомендації колег по бізнесу чи рекламу. [Опитування проведено АРБ.)

Розробку оформлення сувеніра може здійснити та дизайнерська група, з якою ви працюєте постійно. А нанести інформацію на предмет краще доручити фірмі, що спеціалізується на різних видах друку та гравіювання. Щоправда, для цього непогано представляти, які способи надпечаткі в принципі існують і що найбільш відповідає вашим запитам.

Найкраще мати спеціального менеджера, який відповідає за це питання. Адже в роботі з сувенірами теж є свої тонкощі, не знаючи яких можна легко потрапити в халепу. Наприклад, не варто замовляти бізнес-сувеніри по каталогу, не маючи на руках зразків продукції. На картинке і німецькі, і тайваньських брелоки виглядають однаково, різниця лише в ціні ... і в якості, яку можна визначити лише на дотик. Тому, якщо ви плануєте роздавати брелоки на виставці, можна обмежитися і найдешевшим варіантом ($ 1-2 за штуку), щоправда, термін його служби теж буде невеликий. Для ділових партнерів краще замовити брелок європейського виробника ($ 3-7 за штуку), оскільки він прослужить набагато довше.

Вартість сувеніра складається з вартості послуг з розробки дизайну, ціни самого предмету і нанесення на нього інформації. Зовсім не обов'язково проводити всі три операції в одній фірмі. Можна купити вироби у великих і перевірених постачальників. До речі, існує асоціація постачальників рекламної сувенірної продукції-IPSA. Сьогодні ця організація об'єднує 93 фірми, між якими діє угода щодо рівня цін і якості продукції.

Звичайно, можна сперечатися про переваги гравіювання або шовкографії, можна віддавати перевагу щоденника або гуртка, але ні в якому разі не можна економити на якості бізнес-сувенірів.

Главная   • О подарках   • Открытки   • Сувениры   • Украшения   • Контакты  
На интересной работе и сны интересные видишь.
2009 © Красивые подарки