Главная В избранное Версия для печати

Сувениры:



Промо сувеніри

Самий недорогий і масовий вид фірмових подарунків - це так звані промо-сувеніри, чи промоушн-сувеніри, або рекламні сувеніри. Ціна таких виробів коливається від кількох центів до 10 доларів, і підбираються вони за принципом "дрібничка - а приємно!"

Промо сувеніри просто необхідні при участі в масових заходах, організації різноманітних презентацій, участь у виставках, ярмарках, форумах та семінарах, спонсорство якихось велелюдних свят і фестивалів, організації прес-конференцій з журналістами. Часто їх розсилають поштою на свята клієнтам компанії. Нарешті, ні одна рекламна акція не обходиться без сувенірів. Промо-акції, дегустації та семплінги обов'язково вимагають підкріплення на рівні сувенірної реклами. Без постійно поповненні комплекту фірмових сувенірів фірмовий стиль сучасної організації вважається незакінченою, а її рекламна політика - не до кінця продуманої. Сьогодні для сучасної компанії сувенірна продукція стає необхідним атрибутом ввічливості, таким же, як візитна картка з фірмовим дизайном.

Промо-сувеніри також можуть дарувати при масовому привітанні або заохочення партнерів або своїх співробітників. Важливо усвідомлювати, що промо-сувеніри - це досконалий "мелочевкой", тому слід дуже чітко "відсікати" межу, за якою дрібний сувенір вже не варто дарувати, тому що це може образити людину, і явно потрібно звернутися у відділ реклами Вашої компанії, щоб вони дістали зі складу какой-то особливий, більш великий бізнес-сувенір.

Як правило, промо-сувеніри - це значки, запальнички, брелоки, бейсболки та футболки і т.д. "Класика жанру" промо-сувенірної продукції - це канцелярські приналежності - ручки, записники, щоденники, брендірованние символікою компанії. Зараз вже є загальновизнаним рекламним фактом, що промо-сувеніри "працюють" на формування позитивного ставлення до Вашої компанії набагато краще всіляких рекламних листівок та буклетів, які здебільшого виявляються протягом п'яти хвилин у найближчій урні.

Для компаній з невеликим рекламним бюджетом або специфічним профілем роботи (наприклад, коли рекламна аудиторія підприємства дуже вузька), промо-сувеніри можуть стати основним методом просування. Але тут виникають певні труднощі. Справа в тому, що та сама "класика жанру" (ручки, блокноти, календарики) вже просто приїлися аудиторії, і, швидше за все, витративши гроші на подібні банальності, Ви навряд чи досягнете гарного ефекту. Але найчастіше замовник не може придумати, що можна подарувати на 3 долара, крім цих банальних ручок-календариків, тому що він "не в темі", не знає останніх трендів сувенірної продукції і не знайомий з каталогами. Для того щоб промо-сувеніри дійсно виправдали витрати, фахівці радять ретельно продумувати види подарунків та форми їх преподнесенія, знайомитися з пропозиціями сувенірщіков і вибирати з них дійсно оригінальні. Ось, здавалося б, дуже простий і звичний сувенір - брелок. Як не можна краще підходить під визначення "банальний". Але в каталогах можна знайти стильний брелок, зроблений у формі кишеньковою попільниці, яку можна використовувати за призначенням, або брелок з елегантними годинники з закриває кришку. Такий сувенір відразу набуває і певну частку корисності, і незвичність, і свіжість.

Існує певна філософія рекламного презентації, яку потрібно знати - резюмують експерти. У подарунка є дві функції. По-перше, він повинен нагадувати або про те, хто дарує, або про те, кому дарують. По-друге, на ассоциативной рівні він повинен щось "говорити", что-то "передавати". Наприклад, подарунок може "здивувати", "змусити замислитися", "нагадати, як добре ми співпрацювали в минулому році", "розсмішити і створити приємну атмосферу". Якщо Ви продумає промо-сувеніри так, щоб вони виконували обидві ці функції, Вас просто шокує результат, настільки сувеніри можуть ефективно працювати. По суті, будь-який подарунок гарний настільки, настільки вона продуманий, підходить до ситуації і несе в собі певний сенс. Найбільш вдалі рішення зазвичай знаходять втілення в корисних сувенірах, які нагадують про компанії своїм призначенням. Наприклад, чашка з логотипом "Lipton", кухонний фартух "Gallina Blanca", м'які тапочки з логотипом "Аерофлоту", парасольку "Avon". Хороший рекламний сувенір як би робить бренд дарувальника постійним атрибутом життя споживача. У цьому випадку споживач не тільки сам відчуває приємні емоції від отримання сувеніра, але і надовго стає "ходячий рекламою", демонструючи сувенір всім оточуючим.

На Заході існує офіційний перелік промо сувенірів, що включає більше десяти тисяч недорогих корисних дрібниць. Головне - добейтесь оригінальності, створіть позитивний емоційний фон, продумайте, як дарувати Ваш сувенір.

Ось кілька хороших ідей для оригінальних промо-сувенірів (всі вони успішно працювали в свій час або до сих пір працюють).

Американська компанія "Давідофф" відправляє невеликі сувеніри - попільнички та запальнички - всім своїм "однофамільця" в Америці. Одна велика російська компанія, що пропонує пластикові вікна, в якості сувеніра клієнтам вибрала фоторамка у формі віконця. А один частнопрактікующій американський Дантист дарував найменшим клієнтами дитячі распашонкі та рубашечкі з забавной написом "Не чіпляйся до мене, у мене ріжуться зубки!"

Блискучим прикладом оригінального рішення з проведення рекламної кампанії з використанням сувенірної продукції також була акція по роздачі апельсинів з наклейкою-логотипом всім Грудневі клієнтам одного з російських банків. Головне - поставте себе на місце клієнтів, подумайте про них з теплотою, зрозумійте, що їм сподобається - і Ви без великих витрат зможете провести фантастично успішну кампанію!

Главная   • О подарках   • Открытки   • Сувениры   • Украшения   • Контакты  
Только соберусь поpаботать, обязательно кто-нибyдь pазбyдит...
2009 © Красивые подарки