V.I.P. сувеніри
Вміння дарувати подарунки завжди вважалося великим мистецтвом. А діловий презент - річ особлива, тому що, на відміну від звичайного, він підноситься малознайомими людям. Головна його мета - ще раз нагадати про людину або компанії. Цей знак уваги є:
• демонстрацією поваги,
• проявом добрих намірів,
• знаком зацікавленості в контактах,
• сприяння створенню атмосфери доброзичливості,
• іноді - "жертвоприношенням вибачень",
• вдячністю за продуктивну співпрацю.
Іноді подарунок виступає як запрошення до більш дружнім взаєминам в новому році.
За статистикою 73% одержувачів подумки асоціюють подарунок з дарувальників протягом тривалого часу, і це показує потенційну ефективність подарунків на протязі довгого часу. 59% одержувачів пам'ятають подарунок, який їм найбільше сподобався. Практично кожен при цьому пам'ятає, хто саме підніс йому цей подарунок.
VIP-сувеніри - це самі справжні подарунки, без всяких знижок. Як правило, ці вироби виготовлені:
• знаменитими виробниками;
• нерідко з дорогоцінних металів і напівкоштовних каменів;
• логотип дарувальника тут якщо й присутня, то практично непомітний.
Навряд чи глава великої компанії стане користуватися, наприклад, шкіряним портфелем з логотипом іншій компанії. Має сенс наносити логотип де-небудь усередині або використовувати інший, більш зручний варіант: подарунок без логотипу може бути вручений зі спеціально зробленими візитками. Людина пам'ятає, від кого він отримав той чи інший предмет, і може користуватися ним у своє задоволення, не відчуваючи незручність від того, що рекламує чужу фірму.
Таким чином, подарунки, які відповідають перевагам одержувача і які личить ситуації, приносять радість і надовго забезпечують добру пам'ять про дарувальників.
Подарунок повинен:
• бути незабутнім,
• викликати подив,
• нести якийсь позитивний заряд.
Ведь где-то в глибині душі будь-якого бізнесмена ховається маленький человечек, з цікавістю і нетерпінням очікує волшебства від подаренной коробочки ...
Упаковка подарунка має не менш важливе значення, ніж сам подарунок, так як є свого роду його "візитною карткою". У зв'язку з цим упаковка повинна бути презентабельно, що відповідає вартості подарунка. Дорогий подарунок повинен бути упакований у фірмовий пакет, сумку, коробку. В упаковку в даному випадку вкладається візитна картка голови компанії дарувальника або вітальна листівка від імені дарувальника. Високим ступенем прояву поваги в даному випадку буде бути власноручно напис глави компанії дарувальника на свою візитну картку, наприклад, "З повагою!" І останнє: завжди важливо пам'ятати, що комусь уже було вручено, щоб уникнути повторів, так як це - грубі помилки. Повторно підносити можна лише квіти, набори цукерок, спиртні напої, а також листівки з нагоди загальносвітових і особистих свят.
Проблема VIP-подарунка, як правило, полягає в тому, що людина подібного рівня звичайно вже все має, і здивувати його чем-то складно. Тому, як не дивно, тут спрацьовує правило: чим непотрібні (і оригінальні при цьому) подарунок, тим більше він цінується.
На закінчення статті наведемо кілька прикладів цікавих і незвичайних подарунків для VIP-персон.
Прикладом такого подарунка можуть служити сувенірні ваги з набором гир. Один з керівників, щоправда, пожартував, що використовує презент для оцінки важливості ділових партнерів, зважуючи їх візитки, але функція ваг в даному разі інша - це скоріше стильний елемент ділового інтер'єру. Ще один варіант - скринька зі стилізованим під старовину письмовими речами. Всі вони справжні: чорнильниць, перьев ручка, пломбір з печаткою. Зрозуміло, що сучасний керівник ними користуватися не буде. Однак ця оригінальна річ на столі або на полиці шафи в кабінеті створить атмосферу затишку і стиль.
Відносно недавно у нас почали використовувати зручну і оригінальну сувенірну лінію. Це всілякі ділові аксесуари, виконані відомим Домом моди. (Cerruti, Lanvin) Similar лінії замовляють для партнерів, з якими передбачається підтримувати тривалі відносини. Під час першої зустрічі дарують найдорожчу і велику річ, а в наступні - менш дорогі і дрібні предмети: Холдери для CD-дисків, калькулятор, органайзер, зонт ... Враження від подібного роду подарунка "з продовженням" дуже сприятливий.
Не виключено і почуття гумору. Наприклад, набір з пряника і хлиста для верхової їзди, традиційно називається "Кнут і пряник". Або залізна підкова на щастя. Класикою став молоток-откривашка "У п'ятницю ввечері" або настільне пристосування для розливу вина.
Протилежністю марним подарунків є функціональні набори, призначені для проведення дозвілля керівника.
Керівник однієї великої корпорації з задоволенням розповідав про подарованої йому на ювілей цієї рулетці. З її допомогою він прекрасно вирішив проблему великих прийомів: поки частина гостей зайнята діловими бесідами, інша частина скидає стрес, азартно роблячи ставки. Російські ділові кола все частіше воліють вживати хороші вина. Імовірно, саме з цим пов'язаний підвищений попит на всілякі винні набори та аксесуари, які зараз нерідко дарують керівникам різних рівнів.
Дуже незвичайний винний набір, в якому у предметів замість дна лінзи. Коли в такий графиня і склянки наливають вино, вони переходять у стан "під кутом". Цікаві витончені келихи з флорентийской скла з позолотою.
В наше суспільство повертається поняття фамільний цінностей. Кращим подарунком тут могли б стати прекрасно виконані в шкірі фотоальбоми виробництва Італії або Японії.
Міні-пивоварня - це ваша персональна пивоварня для швидкого і простого приготування в домашніх умовах пива високої якості. Міні-пивоварня виготовляється із спеціального матеріалу, що гарантує її успішне використання протягом багатьох років. Розміри конструкції адаптовані для домашнього використання. Процес пивоваріння також досить нескладний. Ви тільки додаєте воду, а міні-пивоварня сама контролює процес приготування.